03 janeiro 2011

Gothic snowflakes


Sometimes I get raged at the absence of snow, it's too unfair that all I have are these gothic snowflakes...





pictures taken by Nádia Sepúlveda (me)


Jacquard cardigan: Pull & Bear
Grey tights: can't remember
Lace up booties: Parfois
Turquoise clutch: daddy brought it from Singapura
Yellow socks: Blanco


I decided to spice up this otherwise pretty simple (and a bit boring too) with the yellow socks, the clutch and the dark lips!

SEE MY INSPIRATION HERE.

Can't believe I'm going back to classes already! Still so much that was left undone!

Hope your comeback is awesome!

Sweet kiss,
Nádia
In Portuguese, now:

Pela primeira vez, vou usar a minha língua-mãe. Depois de muitas deliberações, decidi dar uma tentativa. Opiniões?

Como tinha dito há umas horas, resolvi vestir a minha obsessão, a camisola "jacquard". Para apimentar um look que seria simples (e até aborrecido), adicionei as meias amarelo-canário, a clutch turquesa e os lábios góticos. 


VEJAM A INSPIRAÇÃO AQUI.

Não posso acreditar que amanhã já é dia de regressar às aulas... Ainda tinha tantas coisas para fazer estas férias...

Espero que o vosso regresso à realidade pós-férias seja óptimo!

Beijos,
Nádia

25 comentários:

  1. Gostava do estilo mesmo se fosse mais simples, mas não sei como as meias amarelas e a mala azul não ficam mal :P Gosto da maquilhagem. E da penúltima foto*
    Boas aulas*

    ResponderEliminar
  2. very true, i live in Atlanta and we never receive enough snow

    ResponderEliminar
  3. A M A Z I N G ! !
    love the socks with the shoes :)

    thans so much for the lovely comment on my blog, I'm totally follow you too!

    kisses honney and happy new year

    ResponderEliminar
  4. Gostei imenso do look. :) Muito Proenza Schouler, marca que eu amo! fico feliz por teres começado a escrever também em português. Acho que isso te vai ajudar a conquistar novos leitores. :)

    ResponderEliminar
  5. Olá!!
    as meias amarelas acrescentaram um something a este look,gostei :D
    bom blog,já estou a seguir-te..bom regresso às aulas também!!

    ResponderEliminar
  6. sorry for the late reply! thanks heaps for your comment:) hope you had a lovely xmas and nye! you look amazing

    F. (opinionslave.blogspot.com) x

    ResponderEliminar
  7. what a lovely cardigan! It looks super comfy :)

    ResponderEliminar
  8. Fiquei muito contente por teres espreitado o meu cantinho!Sou fã já há muito tempo,estou a seguir-te agora também=)

    Um beijinho

    Btw,adoro a make up!!!!

    ResponderEliminar
  9. thanks for your sweet comment dear! Following you back!

    Great outfit, love the shoes!
    x

    ResponderEliminar
  10. Thanks for the comment. I really like your fairisle sweater.

    www.baublesandbangles.blogspot.com

    -Stephanie

    ResponderEliminar
  11. Amazing look! I love your sweater!

    Lovely blog!

    xoxo,

    colormenana.blogspot.com

    ResponderEliminar
  12. Hi Nádia.
    I love love love this post, your make up is marvellous and your outfit ethereal. I have serious jumper envy. Your blog is totally inspiring too. You have amazing style

    Thank you ever so much for your lovely comment on my blog and for having me as a favourite
    xxx
    Happy new year
    Karin

    ResponderEliminar
  13. beautiful i really like your lips!
    xoxo S.

    http://s-snowhite.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  14. As minhas aulas começaram hoje :|
    Adoro o casaco e a junção das meias amarelas ficou o máximo!

    ResponderEliminar
  15. Adorei o look :) Estou agr a começar o meu ''bloguezinho'', nada a ver comparado com o teu :) Continua!! bjinhos*

    ResponderEliminar
  16. Nadia darling, you look HOT, FIERCE and MAGNIFICENT!!!!

    LOVE your outfit from head to toe

    AMAZING++++++

    Kisses
    Jemina
    xoxo

    ResponderEliminar
  17. I am crazy over this one!!! What a way to spice up a Winter outfit

    ResponderEliminar
  18. the yellow socks are a great touch, you look amazing! love this whole outfit xx

    ResponderEliminar
  19. Muito bonita!
    Gostei muito das meias amarelas-tornaram-se na peça chave.
    Sou a Ariadne,significado do meu verdadeiro nome-Ariana.A seguir-te como Ariana,bjs.

    ResponderEliminar
  20. Great outfit! Love how you added the vibrant pops of color!

    www.plentyforpennies.com

    ResponderEliminar
  21. Usually this kind of knit patterns are associated with flushed cheeks from cold wind and wind blown hair......your gothic take is an incarnation I have never seen before. Very original. I love it. :)

    Look forward to hearing from you

    Love

    Tashrin from Toronto, Canada

    ResponderEliminar
  22. ESTÁ O maximo.gosta da forma como usas a tua criatividade.

    :)

    bj grande

    Ana

    ResponderEliminar

Partilha o que pensas

Se preferires, podes contactar-me através do meu Instagram @_nadiasepulveda ou do e-mail nadiamsepulveda@gmail.com.
Recorda-te, no entanto, que não se fazem consultas via instagram ou e-mail!