17 maio 2010

Lara's weeding


And that's it, boys and girls! One the hottest models of the planet is no longer available! Cry as you wish, but damn, doesn't she look THE HAPPIEST?! And she's like, looking completely amazing in both dresses... Some people are lucky! Congrats!!!




TFS - too lazy to put the complete source, sorry!



Follow me via Bloglovin'

Ask me something via Formspring

New Facebook fan page: Here
Finally in LOOKBOOK.NU! YAY!
Find me in Chictopia
Or perhaps in Mode Republic

2 comentários:

  1. Oh wow...I'd picture a dirty punk w/ her..but I guess, whatever works...=)

    ResponderEliminar
  2. Não acredito que ela se casou com o comediante de Little Britain!!!

    ResponderEliminar

Partilha o que pensas

Se preferires, podes contactar-me através do meu Instagram @_nadiasepulveda ou do e-mail nadiamsepulveda@gmail.com.
Recorda-te, no entanto, que não se fazem consultas via instagram ou e-mail!