31 janeiro 2011

Winter is moving on


I totally went CRAZY this month with my new camera and took 819 photos!!! That resulted in the HUGEST video ever!!!

See it for yourself (if you're not too bored :p)!

*******

Enlouqueci com a nova máquina fotográfica e tirei 819 fotos neste mês que termina!
Tal proeza dou origem ao maior video de sempre!!!

Vejam (se não começarem a dormir a meio :p)!




Meanwhile, why not take a look at my newest buys??? Just some tights and otk socks, but I TOTALLY love them!

*******
Entretanto, porque não cuscar as minhas compras mais recentes? São só meias, mas como meiaholic que sou, é compreensível o meu entusiasmo!



I was dating the Asos tights for sooo long, and as soon as I got the e-mail publicizing the free shipping (oh, such magic words!) I ordered them! 6,41€!

As for the Oysho ones, I've been craving for them since this post, so the moment I saw them with a 1,99€ tag, they had to be mine! ;)

You'll see me wearing them soon! :)
*******

Eu estava a namorar estes dois pares de meias há muito tempo. Para o par da Asos, bastou receber um (santo) email a anunciar o "free shipping" e lá foi a conta do PayPal! Foram só 6,41€, de qualquer forma! ;)

Quanto às da Oysho, eu estava caidinha desde que tinha visto o lookbook, por isso, quando as reecontrei há uns dias, com 1,99€ marcado, não esperei mais!

Vão vê-las em breve! :p

15 comentários:

  1. as da oysho sao lindas.

    acabei de te dar um stylish blog award no meu blog.

    visita =)

    bj

    ResponderEliminar
  2. i want those... NICE..
    BarbiousFashionBlog.blogspot.com

    ResponderEliminar
  3. great buys!!lovely blog!i am following!come check out my blog and if you like it follow or tell me what you think!!big kiss

    ResponderEliminar
  4. Great photos & I love those tights. xoxo

    ResponderEliminar
  5. O vídeo ficou tão engraçado!Venham mais 1000 fotos ahah. Gostava de ter meias divertidas, como as raparigas podem ter!Xp

    ResponderEliminar
  6. So cute video and nice things you buy :)
    I like the Asos Tights,I would like to see you soon outfitting

    ResponderEliminar
  7. those tights are so neat!! I would definitely order them with free shipping too :)

    xoxo

    ResponderEliminar
  8. I love these tights! :). I'd love to do a video like this soon haha x

    ResponderEliminar
  9. gorgeous video! I loved it, was like a fashion shoot :)
    fab socks xxx

    ResponderEliminar
  10. the video is awesome!! And I love all your new socks :p yaay!!

    xxx

    lifeisroyalty.blogspot.com

    ResponderEliminar
  11. Meiassssssssssssss!! :D Adorei o video, algo diferente! =)

    ResponderEliminar

Partilha o que pensas

Se preferires, podes contactar-me através do meu Instagram @_nadiasepulveda ou do e-mail nadiamsepulveda@gmail.com.
Recorda-te, no entanto, que não se fazem consultas via instagram ou e-mail!