12 dezembro 2012

Sets & Inspirations | It's a dog's world!


fashion set with rottweiller t-shirt a la Givenchy and crystal earrings
picture by me

rotTweiler t-shirt Givenchy inspired: c/o Beginning Boutique crystal colorful earrings: c/o Romwe

I couldn't resist to the whole angry-dog-on-my-t-shirt-trend no longer, so I ordered this baby tee at last!
I figured it was about time to wear my beloved new earrings, so they're here too!
Paired them with my (not so) new brown lipstick and I was ready to party!
Can you guess which coat I wore? Hmmm, I don't think so, but give it a try, please! 

_____________

Não resisti mais a todo o ai-que-é-tão-giro-usar-animais-zangados-nas-t-shirts e voilá, aqui está a minha!
Achei que já era mais do que tempo de usar os meus brincos novos, portanto juntaram-se à festa!
Como podem ver aqui, usei o meu baton castanho pela primeira vez!
O que eu usei como agasalho, isso sim, é que eu queria que adivinhassem! Conseguem?
Fotos mais logo!      

5 comentários:

Partilha o que pensas

Se preferires, podes contactar-me através do meu Instagram @_nadiasepulveda ou do e-mail nadiamsepulveda@gmail.com.
Recorda-te, no entanto, que não se fazem consultas via instagram ou e-mail!