27 maio 2010

I'm a lady in black

I'm a widow needlessly sensuous, helplessly shallow... I'm a criminal mind, pull me softly and feel my shiny hair under your palm... My poisonous lips await your sorrow as my soft deadly kiss melts you down... Oh, so good to be home, baby...


fashiongonerogue.com

W Korea June 2010 Ph. Jeffrey Graetsch

Model: Valentina Zelyaeva

Stylist: Brylie Fowler



Follow me via Bloglovin'

Ask me something via Formspring

New Facebook fan page: Here
Finally in LOOKBOOK.NU! YAY!
Find me in Chictopia
Or perhaps in Mode Republic

Sem comentários:

Enviar um comentário

Partilha o que pensas

Se preferires, podes contactar-me através do meu Instagram @_nadiasepulveda ou do e-mail nadiamsepulveda@gmail.com.
Recorda-te, no entanto, que não se fazem consultas via instagram ou e-mail!