11 janeiro 2013

Sets & Details | Lilac and metallics


picture by me

lilac metallic skirt: c/o Beginning Boutique (similar in golden here) | buckled black boots: c/o Choies

Like I said in my post HOW TO wear a metallic skirt, I challenged myself to style my new lilac metallic skirt 3 times!
My first take is one of the easiest - combine it with black!

_____________

Como disse no meu post sobre COMO USAR uma saia metalizada, desafiei-me a usar a minha saia lilás em 3 conjuntos diferentes!
O primeiro constitui a escolha mais óbvia - preto!

4 comentários:

  1. OMG
    essa bota preta fez meu coração bater forte hahaha
    linda demaissssss
    beijinhos

    ResponderEliminar
  2. a saia electrica é super gira!!!

    ResponderEliminar
  3. Ohh both are amazing!! Can't wait to see how you'll mix that beautiful skirt!
    xo
    Ylenia/Ambitieuse

    ResponderEliminar

Partilha o que pensas

Se preferires, podes contactar-me através do meu Instagram @_nadiasepulveda ou do e-mail nadiamsepulveda@gmail.com.
Recorda-te, no entanto, que não se fazem consultas via instagram ou e-mail!