08 fevereiro 2013

Sets & Details | Black Denimlogy


picture by me

denim shirt: Stradivarius (similar) | black fake leather pants: c/o Beginning Boutique (similar) | crystal earrings: c/o Romwe

Denim and black must be one of the most commonly used combinations out there!
Think about the times you've worn your favorite jeans with a black sweater or t-shirt!
I decided to give it a try to, capturing my sister's denim shirt and pairing them with my versatile Beginning Boutique's pants! 
The result was something laid-back and work friendly...wanna see the result?

Speaking of Beginning Boutique, here's the new (bloody gorgeous) lookbook, 
featuring freedom, sexiness and dreamy images...oh and amazing clothes of course:

_____________

Ganga e preto é, sem dúvida, uma das combinações mais usadas!
Basta pensar na quantidade de vezes que usamos os nossos jeans favoritos com uma camisa, camisola ou t-shirt preta!

Eu decidi que era altura de também eu me render!
A camisa veio do armário da minha irmã e as calças, essas, são as minhas todo-o-terreno da Beginning Boutique, infalíveis!

O resultado foi algo casual e perfeito para levar para o hospital! Curiosos?

Falando em Beginning Boutique estão convidados a sonhar com o novo lookbook, cheio de roupas cool e uma atitute aventureira:


7 comentários:

Partilha o que pensas

Se preferires, podes contactar-me através do meu Instagram @_nadiasepulveda ou do e-mail nadiamsepulveda@gmail.com.
Recorda-te, no entanto, que não se fazem consultas via instagram ou e-mail!