17 abril 2013

Sets & Details | I'm salmon...like the fish!


photographed by me

pink salmon jeans: Pimkie (similar here, here and here) | crystal colorful earrings: c/o Beginning Boutique

Colors are back in full force to the blog! These are easily one of my favorite jeans ever!
The color is amazing and also the fitting!
My gorgeous earrings will go for a walk for the very first time!!! Yay!!!

_____________

Cheias de força, as cores estão de volta ao meu blog!
Estas calças são, seguramente, das minhas favoritas de sempre! A cor é fantástica e assentam que é uma maravilha!
Os meus brincos novos sairão à rua pela primeira vez também...como serão as restantes peças do conjunto?


Reviewed items (marked as "c/o") where sponsored by the referred brands. Opinions expressed are honest and true.

Clicking or purchasing through the links/images in this post may yield commissions for my blog.

4 comentários:

  1. Os brincos são muito giros, apesar de não fazer muito o meu estilo acho-os super chiques!

    Evilyn Vondrack from vanity-street.com

    ResponderEliminar
  2. Adoro as calças hihi
    Parece-me que aí vem um outfit bem primaveril :)

    ResponderEliminar
  3. I love these colours

    http://modaodaradosti.blogspot.com/

    ResponderEliminar

Partilha o que pensas

Se preferires, podes contactar-me através do meu Instagram @_nadiasepulveda ou do e-mail nadiamsepulveda@gmail.com.
Recorda-te, no entanto, que não se fazem consultas via instagram ou e-mail!