03 julho 2013

Sets & Details | Féline Meow t-shirt


PHOTOGRAPHED BY ME

"Féline Meow" t-shirt: c/o Closet Cures Depression | denim skirt: Lefties (rips are DIY)
armor ring: c/o Romwe (vs mega steal) | nail polish: KIKO 300 (similar

Casual and simple, with some blueish accents!

_____________

Um conjunto simples e casual! Foi assim que decidi conjugar esta t-shirt!
Mais logo irão ver-me não só a mim a usá-la...mas também outras 3 bloggers...curiosos???

Reviewed items (marked as "c/o") where sponsored by the referred brands. Opinions expressed are honest and true.
Clicking or purchasing through the links/images in this post may yield commissions for my blog.

5 comentários:

Partilha o que pensas

Se preferires, podes contactar-me através do meu Instagram @_nadiasepulveda ou do e-mail nadiamsepulveda@gmail.com.
Recorda-te, no entanto, que não se fazem consultas via instagram ou e-mail!