09 agosto 2013

Sets & Details | Nude grey


PHOTOGRAPHED BY ME

nude heels: Zara (similar) | grey skirt-sweater: c/o Chicnova (similar) | sheer nude sweater: c/o She Inside (similar)

Combinar cinzento com nude pode não ser a primeira ideia que vem à cabeça de toda a gente!
Mas eu nem imaginei outra coisa para combinar a minha saia-camisola, que tanto me faz lembrar a minha adorada Ivania do Love Aesthetics.

Quem está curioso por ver?

_____________


Gray and nude is not your typical combination...but I was dreaming about it for ages!
It's my first "real life" outfit with my Zara heels!
Oh, and how cool is my sweater-skirt?! I've been dreaming of one since Ivania from Love Aesthetics made one!
The result, in flesh, later on!

Reviewed items (marked as "c/o") where sponsored by the referred brands. Opinions expressed are honest and true.
Clicking or purchasing through the links/images in this post may yield commissions for my blog.

3 comentários:

  1. Essa saia parece para lá de interessante, estou curiosa!

    <3
    http://zazzish.blogspot.pt/

    ResponderEliminar
  2. Adoro os 3, a saia é linda e combinada com o top e sapatos nude! Ansiosa para ver mais um look minimalista fenomenal (:

    ResponderEliminar

Partilha o que pensas

Se preferires, podes contactar-me através do meu Instagram @_nadiasepulveda ou do e-mail nadiamsepulveda@gmail.com.
Recorda-te, no entanto, que não se fazem consultas via instagram ou e-mail!