10 junho 2013

Sets & Details | A pale face wearing white


PHOTOGRAPHED BY ME

white embroidery blue and pearl sweater: c/o Chicwish | white skort: c/o Romwe | sheer white sandals: c/o Choies


The moment I laid my eyes  on this rather cool white sweater from Chicwish,
I knew I had to pair it with my white skorts, resambling the ones from Zara!

Total white has always been one of my favorite trends around, I can’t get sick of it!
Who wants to see how I’ll look in this?

_____________

No momento em que vi esta camisolinha da Chicwish, com os seus detalhes bordados em azul, pérolas e brilhantes, 
quis imediatamente usá-la com a tão cobiçada saia-calção branca!

Branco total tem sido uma das minhas tendências preferidas há umas estações,
mesmo sendo eu uma “cara pálida”

Quem quer ver como me fica este conjunto?



Reviewed items (marked as "c/o") where sponsored by the referred brands. Opinions expressed are honest and true.
Clicking or purchasing through the links/images in this post may yield commissions for my blog.

6 comentários:

Partilha o que pensas

Se preferires, podes contactar-me através do meu Instagram @_nadiasepulveda ou do e-mail nadiamsepulveda@gmail.com.
Recorda-te, no entanto, que não se fazem consultas via instagram ou e-mail!