11 novembro 2017

Outfits | Fall Ballerina, Fall!


Oh, how I sometimes miss the oblivion of my ballet classes,
when I was focusing solely on my posture, my movements, my balance,
keeping all my troubles at bay...
I sure loved it, it's part of my identity!
That's why I'm always partial to this tulle skirt of mine, which I've own for a few years already...
While I'm twirling around in it, I can pretend I'm a strong ballerina again,
and regain, once more, that power to ignore my problems until they're really tiny!

Hope you enjoy these romantic photographs!

Kisses

tulle skirt and basic t-shirt: H&M | golden watch: Cluse c/o relógios.pt | crossbody bag: Michael Kors
pointy black shoes and pink tassel earrings: Stradivarius | hair bow: DIY
                            

        
      Nas novas fotos, voltei aos meus dias de bailarina,
repescando esta saia da H&M que está no meu armário há mais de 6 anos!

Espero que gostem:
  

PHOTOGRAPHED BY ME

Este pequeno cantinho perto de casa, tornado especial pelas cores das árvores,
é o meu novo local (rápido) favorito para tirar fotos!
(Talvez o estejam a reconhecer daqui ou quiçá daqui.)
Sabem como é, a vida desta mini-médica é muito atarefada,
agora que se aproxima o exame do 3º ano de internato,
o que impede grandes explorações!

E se se estão a perguntar se eu não tinha frio com esta roupa,
a verdade é que estas fotos já foram tiradas há algum tempo,
quando o Outono ainda estava em plena crise de identidade, julgando-se Verão!
Tratarei de vos trazer roupinha mais adequada para os dias frios em breve!

Desejo-vos um delicioso fim-de-semana!

Beijinhos

Reviewed items (marked as "c/o") were sponsored by the referred brands. The expressed opinions are honest and true.
Clicking or purchasing through some of the links in this post may yield commissions for my blog.

8 comentários:

Partilha o que pensas

Se preferires, podes contactar-me através do meu Instagram @_nadiasepulveda ou do e-mail nadiamsepulveda@gmail.com.
Recorda-te, no entanto, que não se fazem consultas via instagram ou e-mail!