08 dezembro 2012

Photography & Words | The tales of the haunted


Pale, cold, magical, soft creatures.
They walk by day and by night in the forest, screaming, singing...singing and screaming...
captive of their own ghosts...a ghost for a ghost, I've always heard...
They do not fear death, for they sing for it...joy, pleasure, lust, that won't mean a thing in the after-live...
If you step into a wood and listen carefully you'll probably hear their whispers...
their soft ethereal voices echoing in the branches...telling you to die and join them.

ph. Natalie Kucken

When I found these photographs at one of my favorite blogs, Kiss me Quick, I knew they have found a treasure.
Natalie Kucken brings us to a world of unsettling torments and divine earthy creatures close to nature!
Her photographs are exquisite and tell one hundred stories...

Did you love them too?

_____________

Quando descobri esta fotógrafa no blog Kiss me Quick sabia que elas tinham encontrado um tesouro!
O trabalho de Natalie Kucken transporta-nos para um mundo de ninfas atormentadas, de pesadelos étereos,
de criaturas sombrias que saem à noite para reclamar a possessão dos vivos...

Gostaram do seu trabalho?

5 comentários:

  1. É espectacular!! Adorei.. obgda pela partilha! <3

    http://lookcloserlook.blogspot.pt

    ResponderEliminar
  2. Adoro o trabalho dela e as fotografias da sua autoria, são simplesmente fascinantes , descobri o blog dela à pouco tempo mas admito que o trabalho dela fascina-me :)

    ResponderEliminar
  3. La Sylphide foi a primeira coisa que me veio á mente. Adoro este tipo de imagem, é muito gógó, muito dark, muito fantasmagórico, muito mórbido, a minha cara, portanto.
    http://fashionfauxpas-mintjulep.blogspot.com

    ResponderEliminar

Partilha o que pensas

Se preferires, podes contactar-me através do meu Instagram @_nadiasepulveda ou do e-mail nadiamsepulveda@gmail.com.
Recorda-te, no entanto, que não se fazem consultas via instagram ou e-mail!