12 julho 2013

Sets & Details | Colors and beads


PHOTOGRAPHED BY ME

neon orange top: Bershka (similar) | colorful sandals: Blanco (similar here and here)
earrings and colorful bracelet: c/o B.OHO | bracelet: stolen from my aunt 

Even though black and white is my favorite combo, sometimes a little bit of color is awesome!
This outfit is more accessorized than the usual...let's see how it turns out!

_____________

Apesar do meu amor por branco e preto, um toque de cor de vez em quando não faz mal nenhum!
É a primeira vez que vos mostro estas coloridas sandálias! 
Usei também os meus novos acessórios da B.OHO, não resisti a juntá-los!

Quem me quer ver numa versão mais colorida?


Reviewed items (marked as "c/o") where sponsored by the referred brands. Opinions expressed are honest and true.
Clicking or purchasing through the links/images in this post may yield commissions for my blog.

7 comentários:

  1. Sinceramente, estou ansiosa. Acho que te vai ficar muito bem :)

    xx
    troughthelace.blogspot.com

    ResponderEliminar
  2. very nice picks

    :)

    http://modaodaradosti.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  3. Adoro as sandálias, são tão lindas :)

    http://photographybyvania.blogspot.pt/

    ResponderEliminar
  4. sou fã(nzíssima) desta cor!
    boa escolha, fiquei inspirada Nádia :)
    xo, A.
    RIITZERLAND - Photography and Lifestyle Blog

    ResponderEliminar
  5. tanta cor, eu adoro Nádia! :)



    http://ourbittersweetaddiction.blogspot.pt/

    ResponderEliminar
  6. As sandálias são bué fofas! ^^
    Sorrisos,
    Alexandra :)

    Blog | Youtube | Facebook

    ResponderEliminar

Partilha o que pensas

Se preferires, podes contactar-me através do meu Instagram @_nadiasepulveda ou do e-mail nadiamsepulveda@gmail.com.
Recorda-te, no entanto, que não se fazem consultas via instagram ou e-mail!