04 outubro 2013

Sets & Details | Beware of the red!


PHOTOGRAPHED BY ME

red skirt: c/o Choies (similar here, here and here) | golden studs boots: Zara (vs steal) | arty ring: ebay

Eu disse-vos que andava doooida com vermelho (já viram o meu conjunto com vermelho - quase - dos pés à cabeça?),
por isso, espantem-se, aqui está mais um conjunto onde ele será rei!
Quem está curioso por ver como me fica a saia nova - e super curtinha?

_____________

I told you I was lusting for red right now. I didn't lie.
Today will be a bloody day!
Stay tuned!

Reviewed items (marked as "c/o") where sponsored by the referred brands. Opinions expressed are honest and true.
Clicking or purchasing through the links/images in this post may yield commissions for my blog.

6 comentários:

Partilha o que pensas

Se preferires, podes contactar-me através do meu Instagram @_nadiasepulveda ou do e-mail nadiamsepulveda@gmail.com.
Recorda-te, no entanto, que não se fazem consultas via instagram ou e-mail!