19 junho 2013

Sets & Details | Modern amazon


PHOTOGRAPHED BY ME

white vest: c/o Chicnova (similar) | fake leather bralet: c/o Lavish Alice (similar
light wash boyfriend jeans: Dotti (similar) | white sandals: c/o Choies (vs steal)

If I had to pick a color combo to wear forever, that would surely be black and white! I just can't get enough!
Finally gonna show you how hot I look in my new bralet from Lavish Alice!
Curious?

____________

Não sei se é humanamente possível enjoar de preto e branco, mas (claramente!) ainda não atingi esse ponto!
Quem quer ver como me fica a nova bralet da Lavish Alice?


Reviewed items (marked as "c/o") where sponsored by the referred brands. Opinions expressed are honest and true.
Clicking or purchasing through the links/images in this post may yield commissions for my blog.

1 comentário:

  1. Também não me canso dessa combinação de cores!
    Aposto que vou adorar esse look. As sandálias são lindas :)

    www.mykindofjoy.blogspot.com

    ResponderEliminar

Partilha o que pensas

Se preferires, podes contactar-me através do meu Instagram @_nadiasepulveda ou do e-mail nadiamsepulveda@gmail.com.
Recorda-te, no entanto, que não se fazem consultas via instagram ou e-mail!