17 junho 2013

Sets & Details | Sporty me!


PHOTOGRAPHED BY ME

86 striped t-shirt: c/o Romwe | white sheer shoes: c/o Choies (vs steal) | sheer clutch: Bershka (vs steal)
silver armor ring: c/o Moda Online (similar) | silver ring pack: c/o Romwe

I was in love with this kind of t-shirt the moment I saw Alice Point with one!
Nowadays I mostly wear elegant stuff...but I love some old casual/sporty vibes too!
So, I couldn't resist this baby girl that will make me a 86 player!
Who wants to see the result?

__________

Apaixonei-me por este género de t-shirts no momento em que vi a Alice Point usar uma!
Nos dias de hoje uso maioritariamente peças mais elegantes...mas tenho uma grande costela casual/desportiva!
Por isso, não resisti e esta t-shirt que me tornará o jogador 86 de uma qualquer modalidade que não faço!
Quem quer ver como ficou o conjunto?


Reviewed items (marked as "c/o") where sponsored by the referred brands. Opinions expressed are honest and true.
Clicking or purchasing through the links/images in this post may yield commissions for my blog.

Sem comentários:

Enviar um comentário

Partilha o que pensas

Se preferires, podes contactar-me através do meu Instagram @_nadiasepulveda ou do e-mail nadiamsepulveda@gmail.com.
Recorda-te, no entanto, que não se fazem consultas via instagram ou e-mail!