29 maio 2013

Sets & Details | Thank god it's windy!


PHOTOGRAPHED BY ME

mint moto jacket: Dotti (similar here and here) | jeans: Zara (similar vs steal) | "snake" green stilettos: Zara (vs steal)

I must say I'm really happy that there's some chilly wind going out right now!
If it wasn't so, I would be able to enjoy the company of my new beloved mint jacket!
And what a great companion he is...keeps my warm and cool!
Match made in heaven!

______________

Tenho-vos a dizer que até estou contente com este ventinho fresquinho!
Sem ele, não seria possível estrear o meu casaco menta...nem deixar que ele me mantivesse quente e com um ar cool.

Quem está curioso por ver como me fica?

Reviewed items (marked as "c/o") where sponsored by the referred brands. Opinions expressed are honest and true. 
Clicking or purchasing through the links/images in this post may yield commissions for my blog.

5 comentários:

  1. depois do post de ontem e do meu comentário sobre casacos coloridos, fiquei curiosa para ver como vais combinar :)

    ResponderEliminar
  2. Adorei as escolhas e também fiquei curiosa para ver como fica o casaco ;)

    Bj

    http://colorscanspeak.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  3. Adorei o conjunto! Depois do post de ontem, fiquei como a Insanely It :D
    http://fashionmaniacbyines.blogspot.pt/

    ResponderEliminar
  4. Great look. We're glad you post it up!

    best to you dear, x http://chictrends.co.uk/

    ResponderEliminar

Partilha o que pensas

Se preferires, podes contactar-me através do meu Instagram @_nadiasepulveda ou do e-mail nadiamsepulveda@gmail.com.
Recorda-te, no entanto, que não se fazem consultas via instagram ou e-mail!