01 março 2017

Beauty | Me before you: a comparison of my daily skin makeup before and after GOSH!


Before I knew GOSH, I must confess I didn't pay much attention to my skin makeup...
I would just threw on some BB cream and some matte powder and I was off to the street!

As you can probably notice in the "before" picture (at the left), 
that routine actually made me look Simpson-like, which is something I've only noticed now!

In the "after" picture, my true skin tone is shown, without shame,
highlighted and sculpted to emphasize my face structure!
I love how radiant and fresh the result is!

If you're curious to see how I achieved this,
check the rest of the post for a tutorial video! 
(It's in Portuguese, but the products are all listed.)

How's your daily skin makeup routine at the moment?

Kisses


Tenho duas coisas a confessar:
1. antes de conhecer a GOSH, eu saía de casa a parecer um Simpson amarelado, 
apenas com BB cream e pó matificante (que, claro está, não estava lá muito correcto para o meu tom de pele!);

2. agora demoro muuuuito mais tempo a maquilhar-me de manhã, 
mas acho que vale bem a pena, porque adoro ver quão luminoso e definido fica o meu rosto,
agora que conheci os produtos da GOSH!

Posto isto, se quiserem ver um tutorial com a minha rotina passo-a-passo, 
basta espreitarem o resto desta publicação!

Espero que gostem!

Como é a vossa rotina diária de maquilhagem de pele?


GOSH kindly provided these products for reviewing purposes. All opinions expressed are my own.

2 comentários:

  1. A minha rotina é quase idêntica ;) Não dispenso um bom creme hidratante, prepara a pele para uma aplicação "flawless" da base.

    Beijos!
    Stephanie's Daily Beauty

    ResponderEliminar

Partilha o que pensas

Se preferires, podes contactar-me através do meu Instagram @_nadiasepulveda ou do e-mail nadiamsepulveda@gmail.com.
Recorda-te, no entanto, que não se fazem consultas via instagram ou e-mail!